nody-عکس-دختر-کفشدوزکی-و-مرینت-زیبا-1638678333

زندگی یعنی بری زیر بارون نه اینکه صبر کنی طوفان تموم بشه!

زندگی یعنی بری زیر بارون نه اینکه صبر کنی طوفان تموم بشه! دیالوگ زیبایی در سریال دختر کفشدوزکی که چون خیلی ازش خوشم اومد می خوام امروز دربارش بنویسم.

داستان چیه؟

تو فصل چهارم دختر کفشدوزکی عالیا به هویت واقعی دختر کفشدوزکی یعنی مرینت پی می برد. در یکی از قسمت های فصل چهارم عالیا به دیدن مرینت می آید و متوجه می شود مرینت قصد دارد در تعطیلات تمام وقت خود را روی شکست کامل ارباب شرارت متمرکز کند. عالیا تمام سعی خود را می کند تا مرینت را راضی به استراحت کند. چون استراحت لازمه بهتر کار کردن است. اما مرینت راضی نمی شود. او می گوید تا زمانی که نتواند ارباب شرارت را شکست دهد نمی تواند هیچ دوستی داشته باشد! اما عالیا می گوید:زندگی یعنی بری زیر بارون نه اینکه صبر کنی طوفان تموم بشه! بالاخره عالیا با بازی با احساسات مرینت او را وادار به خروج از خانه می کند. و در پایان آن قسمت مرینت به تیکی می گوید: ظاهرا زندگی یعنی بری زیر بارون…

چرا این جمله برام جذاب بود؟

خیلی مواقع ما آدم ها فکر می کنیم تا به موفقیت نرسیم نمی تونیم آرام باشیم. خب همه ما در زندگی برای بدست آوردن چیزی تلاش می کنیم؛ یا اینکه مشکلی داریم که برای رفعش تلاش می کنیم. مگر می شود بدون مشکل بود! همه ما مشکلاتی داریم. زندگی یعنی از باران ها لذت ببری نه اینکه آنقدر روی طوفان ها تمرکز کنی که زندگی را از دست بدهی! فکر می کنی زندگی بدون مشکل ممکن است! پس چرا زندگی را تا از بین بردن مشکل به تعویق می اندازی! یک مشکل هم حل شود مشکل دیگری بوجود می آید این خاصیت دنیاست اما اگر یاد بگیری از زندگی در کنار مشکلات لذت ببری آنوقتمشکلات هم کمرنگ تر می شوند. و هم اینکه ذهن تو برای حل آن مشکلات قوی تر می شود. وقتی بیش از اندازه روی وجود مشکلی تمرکز می کنی باعث می شود راه حل را پیدا نکنی در حالی که راه حل درست جلو چشمان توست! مثل دختر کفشدوزکی که عالیا به او گفت قدرت تو خلق کردنه! خلق کن!

زندگی یعنی بری زیر بارون!

البته اگر دوست دارید عمیق تر حرفای من رو درک کنید باید این قسمت رو ببینید!

مطالب مرتبط با این نوشته را بخوانید:

پیشنهاد نقد و بررسی انیمیشن کافه لوبیا

چرا خدا انسان ها را محتاج یکدیگر آفرید؟

خوردنی را باید خورد؟! درس سبک زندگی زیبا از صفت لیاقت!

می دونستی باور چقدر قدرت دارد؟ اثبات قدرت باور با پیاز!

انگیزه ندارم! چه کار انجام بدم تا انگیزه پیدا کنم؟

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود