سبک زندگی ویترینی سبک زندگی افسردگیست

سبک زندگی ویترینی سبک زندگی افسردگیست !!

زیبا ترین چینی ها و ظروف ها داخل ویترین می روند. همان هایی که هیچگاه استفاده نمی شوند. چون اگر استفاده شوند خراب می شوند.خش می گیرند، ترک می گیرند، دیگر زیبا نیستند! سبک زندگی برخی آدم ها شبیه جعبه آیینه های گوشه اتاق است. زیباست، برای نمایش! ولی مشکلات خودش را دارد. سبک زندگی ویترینی سبک زندگی افسردگیست!!!

کمال‌طلبی وقتی‌که بر افسردگی نقاب می‌کشد.

کار می کنی و پول در می آوری، ولی یک فرقی با بقیه دارد! وقتی می خواهی خرج کنی به جای علاقه فردیت، به این فکر می کنی که چه چیز بخرم چشم بقیه در بیاید! وسایل خانه ات را بهترین لباس هایت را بهترین خوراکی ها را برای مهمان نگه می داری! حتی اگر کسی نباشد برای خودت غذا نمی پزی! (اهمیت دادن به مهمان و رسیدگی به دیگرانه بد نیست؛ چیزی که مهم است نیت توست. اینکه بخاطر علاقه به آن ها این کار را می کنی یا می ترسی ویترینت خراب شود! )

دلت می خواهد ازدواج کنی اما می گویی مانع پیشرفت است! من فقط باید درس بخوانم و پول در بیاورم! پولی را هم که در می آوری ذخیره می کنی برای خرید چیز های چشم در آر نه برای خودت و خانواده ات!

فرقی ندارد مجردی یا متاهل؛ کار داری یا خانه داری؛ فرزند داری یا نداری؛ سبک زندگی ویترینی سبک زندگی افسردگیست !! می دانی چرا؟ چون اگر بتوانی مردم را راضی کنی آرام آرام حسادت می کنند و تحقیرت می کنند. و اگر نتوانی آن ها را راضی کنی باز هم تحقیرت می کنند. خلاصه تو نمی توانی آن تایید و توجه مورد نیاز را از مردم دریافت کنی. در ویترین را باز کن و از ظروف زندگیت لذت ببر!! خودت آن توجه و عشق مورد نیاز را به خودت بده و به دیگران هم عشق بورز.

مطالب مرتبط با این نوشته را بخوانید:

هر کار می کنید بازنشسته نشوید !!

به کجا چنین شتابان؟! عجله بزرگ ترین دشمن رسیدن به هدف !

زندگی یعنی بری زیر بارون نه اینکه صبر کنی طوفان تموم بشه!

جعل کن تا زمانی که بسازیش! “fake it till you make it”

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود